Saturday, August 23, 2008

Incercare nereusita

Doamne deci am incercat astazi sa imi repar zidul care inconjoara usa cea noua pe care mi-am cumparat-o de curand (bineinteles ca baietzii au instalat usa dar nu au aranjat si zidul dimprejur, desi am incercat sa le strecor cate ceva). Ce dezastru. Initial trebuia sa vina un vecin de al meu care se ocupa cu asa ceva, insa baiatu m-a dus cu vorba rau de tot. Noi suntem mai mult prieteni asa, dar probabil ca s-a suparat sa il tot chem la "interventii" si s-a gandit sa ma lase balta. In fine, m-am hotarat eu sa fac singur totul. Ma duc la Obor (doamne de unde mi-am gasit si eu sa cumpar ce imi trebuie), si bineinteles ca mi-am facut loc printre toti manelistii si cocalarii si am ajuns la raionul de menaj. Pe usa din fata a intrat o tipa care era nebuna vizibil, si care zbiera in ultimul hal, tipul de la securitate (cica de la paza, mai mult pazea spartul semintelor) se uita doar la ea, si ii spunea in fata ceea ce eu am remarcat din prima: Femeia nu mai zbiera atata, ce esti nebuna ? In gandul meu un singur lucru: Doh.

Asa, pleaca nebuna, vorbesc cu tipu de la raion si ii spun ce am de gand sa fac. El imi spune exact ce trebuie sa fac si imi vinde toate cele. Pe drum spre casa, stau la trecere si apar doua tipe in fata mea. Destul de bune tipele :). Se face verde la trecere si trec strada in spatele lor cand aud cea mai scarboasa chestie posibila din partea unei femei. Se intoarce cea din fata si ii spune "prietenei": Hai fa muie. Deci am ramas socat. Nu credeam ca exista asa ceva pe lumea asta. Ce m-a surprins cel mai tare e faptul ca nu aratau a ciobance sau niste inculte luate de pe pitzipoance. trec peste acest eveniment neplacut, ajung acasa si execut in detaliu fiecare pas descris de tipul de la raion, insa de la inceput mi-am dat seama ca nu este in regula ceva. Am aplicat cimentul prea gros si inegal. In fine, aplic cimentul, il las sa se usuce, aplic ipsosus de nivelat, dau cu smirghel ca sa finisez si rezultatul este ... urat :) Am invatat ca sunt unele lucruri care ar trebui lasate profesionistilor chiar daca le poti face si tu cu mana ta. Maine o sa aplic si lavabila, care sper ca o sa mai acopere din uratenia aia :) Ciao

No comments: