Monday, August 25, 2008

Destrabalare in club

Dupa ce am incercat toata ziua sa repar usa de la intrare cu prostia aia de ciment si ipsos (a iesit un fel de creatie abstracta, nici nu mai seamana cu o usa de intrare intr-un apartament, mai degraba a trecere intr-o alta dimensiune), am inceput sa imi repar prostia de calculator care a inceput sa imi faca figuri (probabil din cauza multitudinii de virusi care il afectau, se bateau intre ei care sa ii dea lovitura mortala). Simteam ca innebunesc de nervi si frustrare ca nu gasesc ceva care sa fie cat de cat ok si sa ma scape de demonii astia :). Pe la 22 imi suna telefonul si era un coleg de servici care m-a chemat la o iesire in oras. A fost exact ce aveam nevoie, dupa un stres autoimpus dupa o incercare de munca in constructii (sau asa ceva) si navigat pe net si retea dupa antivirusu suprem.

Am plecat cu masina pentru ca sincer imi era lene sa iau un taxi, fapt ce aduce un sacrificiu foarte mare si anume lipsa bauturii alcoolice. Dar stiti ceva, that is just fine with me, pentru ca sincer eu chiar nu am nevoie de bautura alcoolica pentru a intra in acel ritm de club sau ca sa ma "distrez" mai bine. Ajung in El Grande Comandante, parasit rau de tot. M-am intalnit cu toata lumea, insa in total in club cred ca erau vreo 20 de persoane (si noi eram vreo 7). Ne-am chinuit pe muzica veche pana pe la vreo 12:30 sau 1 noaptea, dupa care nu am mai rezistat si am plecat in Planters. Pe drum am mai pierdut vreo 3 oameni si am mai ramas 4. Cand am ajuns in club, de la intrare am simtit ca e o atmosfera tare de tot. Toata lumea dansa, muzica era super misto, bautura zbura peste tot, ce sa mai foarte tare. Imi plac foarte mult genul asta de cluburi care nu au canapele, pe care sa stea burtosii smecheri care oricum nu danseaza deloc toata noaptea, doar stau si se uita printre sticlele lor de Jack cu Red Bull. Chiar mi-a placut in Planters foarte mult, mai nasol e ca erau o groaza de rusi si turci, care sincer nu stiu de unde draq au aparut asa dintr-o data. Erau asa de multi ca la un moment dat te mirai daca mai auzeai cate o vorba in romana. Nu am nimic cu ei, dar m-au enervat niste turci care miroseau in ultimul hal si erau transpirati ca draq, ca sa nu mai zic ca aveau niste miscari lascive de dive cu priviri patrunzatoare (parca toti aveau privirea aia Steel a lui Ben Stiller din Zoolander:). Oricum mi-a placut foarte mult in Planters si il votez printre cluburile mele de distractie preferate.

No comments: