Thursday, September 18, 2008

Ultimele zile de ... "nationalist"

Iar nu am mai avut timp macar sa ajung la un net, daramite sa mai scriu ceva pe blog. Ultimele zile au fost foarte incarcate. Am incercat in ultimele doua saptamani sa merg in cat mai multe locuri cunoscute si sa fac cat mai multe lucruri pe care nu le-am mai facut de mult timp si de care o sa imi fie probabil foarte dor. Sa o luam in ordine cronologica :) Mancarea este prima bineinteles. A trebuit sa mananc exact ceea ce imi place mie cel mai mult. Nu stiu ce sa zic inainte eram un fan al mancarurilor mai ... sa zicem exotice asa. O dadeam in chinezarii si alte kkt-uri de genul asta. Acum sincer nu mai pot sa le vad si prefer mancarea traditionala romaneasca. Asa ca am fost la un restaurant foarte bun si am mancat in felul urmator pe parcursul mai multor zile :) ciorba de vacutza, ciorba de burta, muschi de vita la gratar putin in sange (exact cum imi place), piept de pui la gratar, papanasi cu smantana si gem de cirese. Incep sa imi curga balele doar cand ma gandesc. In fine am mancat mai multe lucruri care imi plac, dar nu imi mai aduc aminte in momentul asta.

Trecem la distractii: In ultimele doua saptamani am mers la fotbal cu baietzii in fiecare vineri si a fost chiar super misto. Mai lipsea doar fostul meu coleg de servici, Catalin S, care sunt sigur ca i-ar fi placut la nebunie pentru ca este un tip foarte competitiv si el ia sportul foarte in serios (pentru asta il respect si intr-o anumita masura chiar il invidiez pentru devotament). Dar probabil cel mai misto m-am distrat saptamana trecuta la paint-ball. Am adunat 12 oameni si am organizat un turneu de paint-ball intr-o padure de langa Sibiu si a fost extraordinar. Cine a inventat jocul asta a dat lovitura pur si simplu. Este jocul cel mai de efect pentru baietzii disperati, pentru ca sa recunoastem in fiecare dintre noi exista un mic Rambo care vrea sa iasa la suprafatza din cand in cand si sa traga cu ditamai puscalaul in dusmani. Si jocul asta, exact asta si face. Bineinteles ca eu mi-am adunat echipa mea, am zis ca o sa stergem cu ei de pamant. Dar am luat-o 4-3 pana la final, si au meritat toti banii (aia 60 de roni care i-am dat) pentru 2 ore si ceva de joc. Ah cel mi-a placut cel mai mult au fost niste cochilii care ni le-au dat baietzii de la paint-ball pentru "bijuterii". Foarte interesant m-am simtit, sper ca nu e ceva ciudat asta si o sa trezeasca cate ceva in mine, dar mai vazusem asta doar in filme protectiile astea pentru mostenitori.

Asa, sa trecem la iesit in oras cu prietenii si prietena. Am stat in toata perioada asta cat mai mult cu Mary si am incercat sa fiu alaturi de ea pentru ca dragostea dintre noi este mai puternica decat a fost vreodata. E o perioada foarte grea pentru amandoi pe care sunt absolut sigur ca o sa o depasim. Sunt extrem de increzator pentru viitor, cum nu am mai fost de foarte mult timp. Chiar pot sa spun ca ma simt foarte bine. In fine, deci ... iesitul in oras. Am fost cu prietenii la unele din cafenelele noastre preferate si am baut bauturile mele preferate: cafe frappe in Naf Naf, honey bunny in Atrium Cafe, supporter limo in Supporter Club si bineinteles Becks Lemon. Am iesit si la un meci de baschet cu 3 prieteni de ai mei foarte buni: Clau, Cristian si Dan. Juca Romania si Elvetia, si a castigat Romania. In fine nu conta foarte mult, noi mai mult ne-am uitat dupa gagici si am facut misto-uri de tzaranii care se uitau la meci si mancau semintze. Oricum a fost o atmosfera super meseriasa si mi-a placut ca am mai petrecut ceva timp cu ei.

A venit vremea cumparaturilor. Mi-am cumparat asa: doua perechi de pantaloni crem (e o culoare care imi place destul de mult) mai "business" cica, un tricou, doua camasi, doua perechi de pantofi super meseriasi. Ce draq mi-am mai luat ... ah, azi mi-am cumparat doi chiloti si 6 perechi de ciorapi (pt ca taica-mio zice ca mai bine ii iau noi ca draq stie cand mai ajung sa ii spal), Hahaha foarte funny din partea lui. Ah apropo, am intrat intr-un magazin, fara sa ma uit exact la marca, si ma uitam la niste boxeri ca sa nu le zic chiloti. O intreb pe vanzatoare: Doamna ce masura sunt astia ? Ea zice: 50. Eu zic: Si cat costa ? Ea zice: 75. Eu ma gandesc: Ma ce meserias sa coste boxerii astia 75.000 de lei la calitatea asta. La care ea incepe sa bage in casa de marcat si spune: O sa va stea foarte bine boxerii astia pe dumneavoastra, deci raman astia la 75 de lei da ? Si eu dintr-o data ii spun asa socat: Cat ? 75 de lei in sensul de ron ? Si ea foarte intrigata spune ca da. La care eu ii spun: Doamna eu nu dau 75 de ron pe niste chiloti, si nici nu ma intereseaza firma, poate sa fie si Versace. Si am iesit din magazin. Ba da-i draq de chiloti, bineinteles ca mi-am luat altii de aceasi calitate 2 perechi cu 25 de roni, asa mai merge da-o draq cu chilotii ei de firma cu tot. Oricum cred ca e mai important ce e in chilotzi, nu ce e deasupra lor :)

Mai am in program asa: distractie in seara asta la oldies night out, maine sa imi iau noul card ING (sper cu ceva euro pe el), zilele astea gratar la taica-mio la casa de la tzara, plimbare cu ATV-ul, plimbat Happy prin parc si spalat Happy, chef si imbatat sambata in club (note to self: need more money for weekend), pregatit bagaj pt plecare, de luat medicamente de la taica-mio care mi-a facut provizii (stiu fostii mei colegi despre "interventiile" mele in ale bolii), si mai sunt cateva lucruri de facut pe care le-am uitat acum.

In rest, salutari la toata lumea (pe fostii colegi nu ii mai salut ca ma vad cu ei luni) si ne auzim cat de curand.

Cam atat

Ciao

PS: O sa fac o groaza de poze incepand cu data de 23 si o sa incerc sa scriu in fiecare zi cat o sa fiu in Barcelona si o sa postez cat mai multe poze.

No comments: