Wednesday, September 10, 2008

Ce inseamna sa ai timp liber sa te ocupi doar de tine si de problemele tale pe care le ai de rezolvat. Timpul trece incredibil de repede cand te simti bine si cand esti in largul tau, si foarte greu cand esti prea plictisit. Exact ca in primul caz ma simt si eu de cand am ajuns acasa. Ma ocup doar de mine si de ce am eu de facut si imi dau seama ca se apropie momentul cheie in care trebuie sa plec. Dar spre deosebire de ultimele saptamani, acum ma simt incredibil de bine si de increzator. Este extraordinar cum ti se pot schimba prioritatile in viatza de la o zi la alta. Acum vreo 2 luni ma gandeam la job, la prietena mea, la prietenii mei si la familia mea. Azi ma gandesc in principal la mine si la ceea ce am eu de facut si dupa aceea la restul si culmea ca intr-un fel ma simt chiar bine.

Nici nu pot sa descriu in cuvinte cat de bine ma simt aici acasa. Sincer intr-un fel chiar stau si ma gandesc cum am putut sa "pierd" 2 ani din viatza mea stand in plus in Bucuresti fatza de timpul petrecut cu facultatea. Aici pur si simplu am parte de ceea ce n-am avut niciodata in Bucuresti. Prietena mea aproape, prietenii mei adevarati, familia mea aproape si un fel de relaxare care doar aici o pot simti. Imi este foarte greu sa exprim ceea ce simt fiind aici. Parca totul este altfel: oamenii sunt mai relaxati, aerul este mai curat, este mai putin zgomot dar in sensul bun etc. Pana la final am ajuns exact cum mi-a sugerat unul din prietenii mei cei mai buni din facultate, cand eu de fapt inainte o tineam tare cu ideea ca viitorul este in Bucuresti. Bine, adeverul e ca din anumite puncte de vedere, Bucurestiul este o varianta foarte buna macar in ceea ce priveste cariera. Si dupa cum stim daca nu ai monetaru, nu prea poti sa iti indeplinesti si dorintzele ca sa spunem asa. O prietena de a mea spunea ca nu ai nevoie de multi bani ca sa fii fericit. Corect, dar ea vorbea din postura fiicei care avea aproape totul asigurat de la tata asa ca ... whatever.

Ah apropo de chestia asta. Am avut zilele trecute o discutie foarte interesant cu doi prieteni de ai mei foarte buni cu care am venit de la un fotbal pe la 12 noaptea si ne-am oprit la o berica care a durat vreo 3 ore :) Aproape o ora jumatate am incercat sa ii explic unuia dintre ei de ce o persoana care are totul asigurat de la "tata" (ca exemplu: tata are o firma de constructii si fiul face facultatea de constructii doar pentru a prelua "imperiul) si alege sa faca cu totul altceva (in sensul ca vrea sa intreprinda el ceva in care crede de la zero) este mult mai de respectat decat cel care alege varianta simpla si preia totul pe de-a gata. Nu era vorba daca este de condamnat sau nu, doar ca si impresie generala si respect. Pur si simplu nu vroia sa fie de acord cu mine si gata. Asa ca dupa 3 ore de bere am lasat-o balta si am plecat acasa inghetati.

In fine, ce am mai facut eu in ultimele zile. Am fost la Casa de Asigurari de Sanatate din Sibiu ca sa imi iau cardul european de sanatate, care de fapt nu este un card propriu-zis (spre surprinderea mea) ci mai mult o foaie pe care scrie numele, prenumele, codul de asigurat si cam atat ... Mi-am depus actele pentru un pasaport nou pentru ca mi-a expirat cel vechi. Ah si majoritatea timpului am cautat cazare pe net si am gasit tot felul de anuntzuri ciudate inclusiv din alea cu gay friendly. Doamne fereste sa nu ajung cum mi-a zis cel mai bun fost coleg de servici sa ma trezesc in toiul noptii stand pe burta si cu vreun harlan pe spate plin de transpiratie si eu cu vreo durere la spate :) Am fost la foarte multe terase, am iesit in fiecare seara, am fost la un restaurant foarte bun pe stilul medieval si asa imi aduc aminte de fostul meu coleg de birou de vizavi, Vlad R, care toata ziua imi spunea de restaurantul medieval Excalibur din Bucuresti. Hmm ... ce am mai facut eu ... ah, foarte important, mi-am plimbat cainele meu preferat prin parc si sunt foarte fericit pentru asta.


Si aici mai sunt inca niste poze de la o plimbare foarte frumoasa prin parc cu prietena mea, Mariana sau Mary cum ii place ei, si cu Dan impreuna cu bishonul lui alb, Puffy :) Da stiu suna foarte gay numele asta pentru un caine, dar si pentru proprietar.





Zilele astea mai am de facut un cont in Euro pentru transfer de monetar, trebuie sa imi mai cumpar niste haine pentru acolo, trebuie sa o ajut pe Mary sa dea podeaua ei de acasa cu lac si baitz, trebuie sa imi termin de spalat masina pe interior, trebuie sa caut in continuare anuntzuri de cazare pe net cu gay friendly si in rest cat mai multa relaxare. Sper sa apuc sa scriu mai des pentru ca sincer imi place foarte mult, dar cu atata relaxare si distragere de atentzie poate in vreo 3 zile. Ah si duminica ma duc la un paint-ball cu prietenii prin padure si ma bucur foarte foarte mult ieeeeeeeiiiii.

PS: Ii pup pe toti colegii mei de la fostul servici, mi-e dor de voi si de abia astept sa va vad cat mai curand :)

5 comments:

Unknown said...

bai fraiere coclit imi place blogul tau, deci o sa-l mai vizitez, o sa-ti fac trafic si poate in curand o sa-ti vina publicitate, si atunci o sa vreau o recompensa ceva si eu :)
aici situatia se cocleste, nu mai simt pe nimeni sa se agite in spatele meu si nu mai arunca nimeni cu obiecte in mine
noroc ca plec si eu peste cateva luni la c-ta hehe

Vlad Constantinescu said...

o sa vrei tu sa te salut mai incolo pe strada cand o sa fiu cunoscut si o sa te lauzi la toata lumea ca ma cunosti si ca ai fost candva seful meu :) ah, si mai e vorba aia: daca esti gay, esti ok. nu are legatura cu ceva anume doar imi place :) nu ca as fi gay sau ceva sau ca ar fi ceva rau daca ai fi ... whatever :)
sper sa ne vedem cat mai curand ... oriunde ar fi asta

Unknown said...

fdbsezba4

Unknown said...

Noroc, Cangure!
Imi place ce-ai scris si ce faci zilele astea. Bravo! Relax,take it eeeasy! Sper sa nu treci in tabara hoho, bibi a lui Bogdan[ha ha ha], so keep on searching. Iti scriu asa tarziu ca azi e timeshit day, tu ai scapat,deocamdata. Saptamana asta sunt si meciuri tari, astept comments.Mai vb.
All the best!si Bafta Multa!

Vlad Constantinescu said...

Ba mersi mult de tot. Eu singurul timesheet care il mai am de facut e sa beau o bere inainte de culcare :) Stii cum e, in loc de ora Colgate, merge o bere. Oricum succes mult si tie si ne vedem foarte curand, eu trec luni sa te vizitez :)